10. marts 2011

Tanken om at..................


Det er tanken om at tage dig,
begrave dig i ord og smil,
lade min hænder danse på din kind,
svinge dig rundt i lokalet med bløde kys,
og efterlade dig ventende,
knitrende i spænding,
i utålmodighedens kløe,
mens jeg forbereder dig,
venter på at,
tage dig,
længere,
væk.

Det er tanken om at indhylde dig,
med kys over hele kroppen,
lade hænderne glide ned,
over samtlige af dine kurver,
og skabe et billede i dit sind,
om hvad jeg kunne gøre ved dig,
skabe en drøm i dit sind,
om hvad du ønsker jeg gør ved dig,
når jeg hvisker blidt i dit øre,
og fortæller dig,
jeg har lyst,
til at flå,
din verden,
fra hinanden.

Det er tanken om at pirre dig,
få din krop til at vibrere,
ved de små kærtegn,
de små lege med sanserne,
der langsomt trækker sig som et slør,
hen over dit lystige sind,
og efterlader dig åndeløs,
når jeg endelig griber fat om dit skød,
og leger med tungen,
sansende hvert enkelt stød,
din krop sender,
af emotionelle eksplosioner,
igennem dine vener,
din blods pumpen,
adrenalinet i dine støn,
ekstasen,
i dine,
øjne.

Det er tanken om at efterlade dig i øjeblikket inden,
lade dig sitre i nydelse,
så du er ved at nå bristepunktet,
og kan mærke skummet fra ejakulationen,
at det stopper,
og jeg afgjort,
efterlader dig,
svedende,
uforstående,
henslængt i stolen,
fortæller dig at,
jeg ikke vil være din slave,
men mere end din hemmelige elsker.

Men det bliver sikkert ved tanken
og i morgen,
gør vi det garanteret igen,
blinde for vores egne drømme,
bare ikke halvt,
men helt,
helt tomt.

2 kommentarer: