20. december 2011

Pinlige historier med Alkohol?


Nu er det snart nytårsaften, og 80% af befolkningen vågner op dagen efter med tømmermænd, så nu vil blogge lidt om tømmermænd, og pinlige historier. Også vil jeg se om nogle af jer har nogle gode historier som i efterhånden kan smile lidt af?? Vil være super med lidt respons. Men her har i et par historier som jeg har opsporet:



Brandert 1:

Jeg havde på en måde, som jeg ikke husker sat mig med nogle hjemløse drankere ved Magasin i Aarhus. Det var sgu et fint selskab, de var selvfølgelig langt ude at snakke med, men sådan er det jo. Der var en 7-11 nogle meter derfra, hvor jeg var inde 10 gange for at købe store Elefantøl (det drikker de jo) til mig og mine tre nye venner. Efter nogle gange så salgsmedarbejderne også mærkeligt på mig.

Efter de 3-4 omgange, var jeg ved at være godt vissen, og af en eller anden grund syntes jeg, at en af de hjemløse havde en SUPER fed lædervest. Så af en eller anden grund valgte jeg at bytte min nye Ralph Lauren polotrøje med hans "fede" lædervest. Dagen efter viste det sig, at den selvfølgelig var klam, beskidt og stinkende.

Ved den 7-8 omgang i 7-11, var jeg pisseligeglad og sagde, at jeg var hjemløs i en høj, fulderik tone. Jeg blev hevet pænt ud af dørmanden (ja, sådan en er der i den 7-11), fordi der jo var lang kø. Omgangen efter dette, fortalte jeg om, at det altså var rigtig hårdt at være hjemløs osv. Igen kom dørmanden hen og hev mig mindre pænt ud.

Den tiende gang og sidste gang, ville jeg købe en kasse med 24 Elefantøl. Det havde de ikke lige, så jeg gik sur hen til køleskabet og begyndte at tage Elefantøl ud. Jeg troede åbenbart, at jeg sagtens kunne have 24 halvliters øl i favnen. Det endte med en masse øl på gulvet og en sidste kontakt med dørmanden. Han ville ikke lukke mig ind igen, efter jeg fik diskuteret højlydt med ham.

Da jeg ikke kom tilbage med øl til de hjemløse, kom jeg i tanker om, at jeg havde noget skunk på mig, som vi til de hjemløses enorme begejstring lavede en joint af og røg. Da den var røget, var vi alle klar på nogle øl, men da jeg ikke kunne komme ind i 7-11, måtte jeg finde en anden kiosk.I min tilstand orkede jeg det ikke, så jeg tænkte mig lidt om, og jeg kom så på den optimale løsning i den givne situation! Jeg giver mit Dankort til en af dem samt min pinkode. Så sagde jeg, at han skulle gå ind og købe øl og smøger til hele bundtet. Så kommer han fandeme ud med 4 øl til hver, en Breezer (wtf?) og en hel karton cigaretter. Jeg sagde til ham, at han skulle købe "en masse smøger", det, mente han så, var en masse. Så blev vi pænt enige om, at det var en sproglig misforståelse, og vi skålede på, at vi havde det så godt.

Omkring da den øl var drukket, kom jeg i tanker om, at det kunne være lækkert at tage hjem. Så jeg sagde pænt farvel til mine nye venner, tog 4 pakker smøger og gik hen og tog en bus hjem. Jeg glemte faktisk mit Dankort, lige da jeg gik, men ham med kortet råbte af fulde lungers kraft, så alle i nærheden kunne høre det, at jeg skulle komme tilbage og hente det. Sød mand. :D


Brandert 2:

Jeg har sgu gjort meget fucked up. Men jeg glemmer sgu aldrig denne.

En af mine gode venner havde fødselsdag, og havde fået en tur til København i en uge på hotel, hvor han valgte at tage mig med. Jeg syntes det er en god ide, selv om jeg næsten lige var blevet fyret fra mit arbejde. Vi ankommer til København, 2 bonderøve fra Vestjylland, begiver os hen på hotellet og begynder at drikke. Da vi er godt fulde, beslutter vi os for at gå videre i byen, går ned på en bar og deler 20 tequila shots , og vælter ned af trapperne, samt råber og skriger indtil vi blever bedt om at gå.

Derefter syntes vi det kunne være sjovt at komme på stripbar, vi tager derefter ned på Dollhouse på Istedgade. Vi ankommer køber nogle meget dyre øl, jeg beslutter mig for at give min ven en lapdance i fødselsdags gave. Da han går ind og får den, sidder jeg mutters alene tilbage med 5-6 strippere. På en eller anden måde for de overbevist mig om at gå i private room med 2 af dem, det eneste jeg husker fra det er små glimt, hvor vi sidder med champagne og hygger, mig og 2 strippere.

Vågner op næste dag med kvitteringer fra Dollhouse på 18000 kr, går ned og hæver 2000 kr, knækker mit kort. Og skriver en mail til min bankmand, at han skal regne med at kortet går mindst i minus 20000 en af de næste dage.

Brandert 3:

Jeg har i en kæmpe brandert på en skiferie i Østrig, delt en flaske GHB med en kammerat. Det resultere i at vi bliver vækket af en 6-8 kampklædte betjente på vores hotelværelse. Jeg kan ingenting huske af hvad vi har lavet under drukturen, men får fortalt at vi har smadret hele hotellet (det var forholdsvist lille). Samt havde vi løbet rundt med pulverslukkere og "gasset" alle folk ud af deres værelser.

Det kostede mig 25.000kr i erstatning samt blev nægtet at bo på nogen hoteller i byen (det var første dag vi kom og vi skulle være der i 10 dage). Vi måtte derfor bo på gulvet hos min kammerats chef som også var med dernede. Pengene skulle betales med det samme, så der var ikke meget at leve for bagefter. Desuden var jeg til afhøring på tysk i ca 6 timer uden jeg kunne sproget. Bagefter fik jeg to års betinget fængsel i Østrig samt livskarantæne for firmaet Sne & Snø som aldrig vil have mig med mere!

Vi tog ned til baren dagen efter - vores bartender fra aftenen før sagde dybt imponeret han aldrig havde set nogle drikke så meget før.

Det bedste var næsten at rejseselskabet havde taget en masse billeder af os mens vi var gået kolde på hotellets gang hvor vi ligger helt hvide i hovederne af det pulver. Samt billeder af skaderne. Så kan man altid kigge tilbage på "minderne" det eneste minus var bare at vi skulle betale for 3 familier der skulle flytte hotel fordi de ikke turde bo der mere :(

Brandert 4:

I mine yngre dage, omkring min 16'års alder, skulle jeg en aften i byen, og jeg lander på det lokale værtshus aka. "Dolken", efter en del timer med "våd gane", skal jeg udenfor for at trække lidt luft, da iltniveauet på "Dolken" ikke er højt nok til mine lunger i en sådan tilstand.

Da jeg endelig kommer ud får jeg øje på min søster, og jeg beslutter mig for at gå tættere på og hilse. Da jeg nærmer mig, kommer en, i forhold til mig, stor fyr hen og samler hende op på sine skuldrer. Min søster siger gentagne gange: "sæt mig ned, sæt mig ned".
Lillebror der efterhånden er så stiv at han ikke kan se ud af sine øjne og burde ligge hjemme under dynen, har ikke forstået at det bare er leg og går selvfølgelig hen og truer manden der har søster på skuldren. Manden griner, og be'r mig om at daffe af inden jeg får en på hovedet. Det ville jeg ikke finde mig i, så jeg står og råber lidt af ham.
Et par minutter senere er min søster i "sikkerhed" på jorden igen og manden og jeg skal til at bokse lidt, jeg slår først, Sigter alt hvad mine øjne kan, hamrer min næve med lysets hast igennem luften, og rammer *SMAK* BANG**KLASK* sin søster lige i hovedet, så hun går i gulvet! Hvad gør jeg bagefter? Da jeg ikke havde fatter at det var min søster og ikke ham der lå på jorden returnerede jeg til "Dolken" for at fortsætte min druktur. Søster var lidt sur dagen efter, for hun en den pæne pige typen, og det passede ikke ind i stilen at hun havde et blåt øje mente hun.

Det var så lidt af andres historier - Må jeg SÅ høre nogle af jeres? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar